FITSTYLEPLUS

Obchodní podmínky



společnosti SPORTECAS s.r.o., provozovatele Fitstyleplus

1. Úvodní ustanovení a identifikace poskytovatele

Poskytovatel (Prodávající): SPORTECAS s.r.o., se sídlem Na Návsi 6, IČ: 24179353, zapsaný v Obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, spisová značka: C186052, kontaktní e-mail: obchod@sportecas.cz, telefon: 732 544 407.

Zákazník (Klient): Spotřebitel, tj. fyzická osoba nejednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání, popř. podnikatelský subjekt. Tyto obchodní podmínky se primárně vztahují na poskytování služeb a prodej zboží spotřebitelům. Pokud služby či zboží objednává podnikatel (firma) pro své zaměstnance či v rámci podnikání, nebudou se na takový vztah použita ustanovení na ochranu spotřebitele vyplývající z platných právních předpisů a těchto podmínek. Vztah se v takovém případě řídí přiměřeně těmito obchodními podmínkami a příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Smlouva a Obchodní podmínky: Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti smluvních stran při poskytování služeb a prodeji zboží ze strany Poskytovatele Klientovi. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem (např. potvrzené objednávky či rezervace). Uzavřením smlouvy (viz čl. 3 níže) Klient stvrzuje, že se s těmito Obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi v plném. Poskytovatel zpřístupňuje tyto Obchodní podmínky na svých internetových stránkách a v provozovně tak, aby se s nimi Klient mohl před uzavřením smlouvy seznámit.

2. Služby a zboží poskytované Fitstyleplus

Fitstyleplus je centrum zdraví a fitness, které poskytuje následující služby a prodává související zboží:

Diagnostické služby: Komplexní segmentální analýza těla metodou BIA, test svalové síly a sarkopenie pomocí dynamometru, měření krevního tlaku a jednokanálové EKG, digitální posturální analýza držení těla apod.
Biochemické vyšetření: Zprostředkování laboratorních testů (odběr biologických vzorků a jejich analýza) ve spolupráci s externí profesionální laboratoří.
Fyzioterapie: Fyzioterapeutické služby zaměřené na nápravu pohybového aparátu, rehabilitační cvičení a poradenství v oblasti fyzického zdraví.
Výživové poradenství: Sestavení individuálních stravovacích plánů, analýza tělesné kompozice z hlediska výživy, edukace o zdravém stravování a dietologické konzultace.
Tréninkové služby: Osobní tréninky jeden na jednoho a skupinové cvičební lekce (např. funkční trénink, jóga, kondiční cvičení), včetně tvorby cvičebních plánů na míru.

K uvedeným službám Fitstyleplus nabízí také zvýhodněné balíčky služeb (kombinace více služeb za zvýhodněnou cenu), časově omezené permanentky na určité množství vstupů či lekcí a dárkové poukazy (vouchery) na služby. Dále Poskytovatel v rámci doplňkového prodeje nabízí sportovní zboží, zejména sportovní oblečení a obuv, cvičební pomůcky a vybrané doplňky stravy (společně jen jako „zboží“).

U každé služby či zboží je na webových stránkách či v provozovně uveden popis jejích hlavních vlastností a aktuální cena. Veškeré prezentace služeb a zboží jsou informativního charakteru; Poskytovatel si vyhrazuje právo provádět drobné aktualizace nabídky podle potřeby (např. nové typy lekcí, změny sortimentu zboží apod.). Pokud je uzavírána smlouva distančním způsobem (online), jsou všechny informace poskytované před uzavřením smlouvy (včetně těchto Obchodních podmínek) dostupné elektronicky v textové podobě.

3. Objednávka, rezervace a uzavření smlouvy

Objednávkový/rezervační systém: Poskytovatel provozuje online rezervační systém, prostřednictvím kterého si může Klient objednat jednotlivé služby (např. rezervovat termín tréninku, konzultace či vyšetření) nebo zakoupit vybrané služby/zboží a poukazy. Klient vytvoří objednávku (rezervaci) vyplněním požadovaných údajů v rezervačním systému na webu a jejím odesláním. Před odesláním objednávky je Klient povinen zkontrolovat správnost a úplnost zadaných údajů a má možnost se seznámit s těmito Obchodními podmínkami. Na skutečnost, že se smlouva bude řídit těmito Obchodními podmínkami, je Klient v průběhu procesu objednávky výslovně upozorněn.

Uzavření smlouvy: Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká závazným potvrzením objednávky (rezervace) ze strany Poskytovatele. Potvrzení je Klientovi doručeno prostřednictvím elektronické pošty na uvedený e-mail (případně jiné jednoznačné potvrzení skrze rezervační systém). Okamžikem potvrzení objednávky je smlouva o poskytnutí dané služby (či koupě zboží) uzavřena. Objednávka, která nebyla potvrzena (např. z kapacitních důvodů nebo z důvodu nedokončené platby tam, kde je vyžadována předem), není pro Poskytovatele závazná.

Zvláštní smlouvy: U některých typů služeb může Poskytovatel vyžadovat uzavření písemné smlouvy či vyplnění informovaného souhlasu před započetím poskytování služby (např. u dlouhodobého výživového programu, fyzioterapie nebo při zapojení nezletilého Klienta – viz čl. 8 níže). V takovém případě bude Klient s podmínkami takové smlouvy seznámen předem; i na tyto smlouvy se přiměřeně použijí tato Obchodní podmínky, nedohodnou-li se strany písemně jinak.

4. Cena služeb a platební podmínky

Ceny: Ceny jednotlivých služeb a zboží jsou uvedeny v ceníku na webových stránkách Poskytovatele a v provozovně. Ceny jsou uvedeny včetně veškerých daní (včetně DPH, je-li účtována) a poplatků, vyjma případných nákladů na dodání zboží. V případě akčních nabídek nebo zvýhodněných balíčků služeb je vždy uvedeno, do kdy příp. za jakých podmínek zvýhodněná cena platí.

Způsob úhrady: Platbu za objednané služby či zakoupené zboží může Klient provést následujícími způsoby: (a) online platba předem – převodem na bankovní účet Poskytovatele či platební kartou prostřednictvím platební brány, probíhající zpravidla ihned po odeslání objednávky; (b) platba na místě – v hotovosti nebo platební kartou v provozovně při čerpání služby či převzetí zboží. U některých služeb může Poskytovatel požadovat platbu předem (např. rezervace fyzioterapie, laboratorních testů apod.); tato podmínka bude uvedena při objednávce. Daňový doklad (faktura) je vystaven Poskytovatelem v elektronické formě a na žádost jej poskytne Klientovi.

Podmínky platby předem: Je-li cena hrazena předem (bankovním převodem nebo kartou online), je Klient povinen ji uhradit bez zbytečného odkladu po vytvoření objednávky. Včasné provedení platby je podmínkou platnosti rezervace termínu – pokud platba není připsána či autorizována do 24 hodin, může Poskytovatel rezervovaný termín uvolnit pro jiné zákazníky. O této skutečnosti bude Klient informován. V případě plateb na místě se platba provádí bezprostředně před poskytnutím služby nebo při převzetí zboží.

Náklady na dodání zboží: V současné době Poskytovatel zpravidla nezasílá zboží poštou (prodej zboží probíhá v provozovně). Pokud by došlo k individuální dohodě o odeslání zboží Klientovi, budou náklady na dodání (poštovné, balné) sděleny předem a Klient je uhradí spolu s cenou zboží. Dodání zboží by proběhlo v přiměřené lhůtě podle dohody stran (typicky 2–5 pracovních dnů od potvrzení objednávky a přijetí platby, pokud není dohodnuto jinak).

5. Dárkové poukazy, permanentky a balíčky služeb

Dárkové poukazy: Fitstyleplus nabízí dárkové poukazy (vouchery) v různých hodnotách nebo na konkrétní služby. Platnost každého poukazu je 12 měsíců od data jeho vystavení (není-li na poukazu uvedeno jinak). Po uplynutí doby platnosti poukaz propadá bez náhrady – Klient je proto povinen poukaz využít v uvedené lhůtě. Poukaz je přenosný; jeho držitel (předložitel) je oprávněn čerpat služby v rozsahu odpovídajícím hodnotě/obsahu poukazu. Úhrada poukazem: Při využití poukazu na úhradu služby je třeba poukaz (resp. jeho unikátní kód) uplatnit při rezervaci. Poukaz nelze směnit za hotovost, lze jej však použít na úhradu jiné služby či zboží v hodnotě poukazu. Nevyčerpá-li Klient plnou hodnotu poukazu při jedné transakci, zůstatek hodnoty lze využít při další návštěvě (v rámci platnosti poukazu). Na žádost může Poskytovatel vystavit na nevyužitou hodnotu nový poukaz.

Permanentky: Permanentka představuje předplacený kredit nebo počet vstupů/lekcí na vybrané služby (např. 10 vstupů na skupinové lekce). Platnost permanentky je 6 měsíců od data zakoupení, pokud není stanoveno jinak. Po uplynutí platnosti zbývající nevyužité vstupy či kredit propadají. Permanentka je vystavena na jméno Klienta (není-li dohodnuto jinak) a je nepřenosná na jinou osobu bez souhlasu Poskytovatele. Při rezervaci služeb na permanentku musí Klient uvést, že hodlá čerpat z permanentky, případně zadat její kód. Ztráta nebo odcizení: Klient je povinen chránit svůj poukaz či permanentku (resp. přihlašovací údaje k rezervačnímu systému) před zneužitím. V případě ztráty nebo podezření na zneužití poukazu/permanentky neprodleně informuje Poskytovatele; Poskytovatel může po ověření totožnosti vystavit náhradní poukaz/permanentku s původní platností a hodnotou, čímž se původní kód zneplatní.

Balíčky služeb: Balíček představuje kombinaci vícero služeb nabízenou za zvýhodněnou celkovou cenu (např. diagnostika + trénink + jídelníček). U balíčku je specifikováno, které služby a v jakém rozsahu zahrnuje, a do kdy jej lze vyčerpat (obdobně jako u permanentky, obvykle 6 měsíců). Balíčky jsou vázány na konkrétního Klienta a jsou nepřenosné, není-li dohodnuto jinak. Čerpání balíčku probíhá na základě jednotlivých rezervací služeb v něm obsažených; při rezervaci musí Klient uvést, že využívá balíček. Nevyužité služby po expiraci balíčku propadají bez nároku na náhradu.

6. Zrušení rezervace a změny ze strany Klienta

Zrušení rezervace služby Klientem: Klient je oprávněn zrušit předem dohodnutý termín služby (rezervaci) nejpozději 1 hodinu před sjednaným začátkem poskytování služby. Zrušení rezervace se provádí prostřednictvím online rezervačního systému (případně telefonicky či e-mailem, pokud by systém nebyl dostupný). Při řádném a včasném zrušení rezervace (tj. více než 1 hodinu před začátkem) má Klient nárok buď na převedení zaplacené částky na úhradu náhradního termínu služby, nebo na vrácení již zaplacené ceny – dle dohody s Poskytovatelem. Vrácení peněz proběhne stejným způsobem, jakým byla platba uhrazena (nedohodnou-li se strany jinak), a to obvykle do 5 pracovních dnů od zrušení rezervace.

Pokud Klient rezervaci zruší později než 1 hodinu před začátkem nebo se na sjednanou službu nedostaví bez zrušení (tzv. no-show), nárok na vrácení ceny propadá. Poskytovatel si v takovém případě ponechává uhrazenou částku jako storno poplatek, resp. pokud měla být platba na místě, může požadovat úhradu až do výše ceny zmeškané služby. Toto ujednání je odůvodněno povahou služeb – rezervovaný čas odborníka nelze na poslední chvíli efektivně obsadit jiným klientem. (Ustanovení o propadnutí platby v případě pozdního zrušení či nedostavení se nepředstavuje nepřiměřenou sankci, neboť je přiměřené možné újmě Poskytovatele; nejde tedy o překvapivé či nepřípustné ujednání.). Klienty prosíme, aby své rezervace rušili včas a umožnili tak nabídnout uvolněný termín dalším zájemcům.

Změna termínu: Místo zrušení může Klient požádat také o přesunutí rezervace na jiný termín (telefonicky či e-mailem). Pokud to provozní možnosti dovolí, Poskytovatel vyhoví a přesune službu na nový dohodnutý termín bez dalších poplatků. Na změnu termínu méně než 1 hodinu před začátkem však není právní nárok – pozdní žádost může být brána jako zrušení bez nároku na náhradu (dle předchozího odstavce), není-li dohodnuto jinak z dobré vůle Poskytovatele.

Odstoupení od smlouvy ze strany Klienta (spotřebitele): V případě smluv uzavřených distančním způsobem (typicky online objednávka služeb nebo zboží přes internet) má spotřebitel obecně právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění (u služby od uzavření smlouvy, u kupní smlouvy od převzetí zboží), a to bez udání důvodu. Pro odstoupení může Klient využít vzorový formulář poskytovaný Poskytovatelem nebo sdělit svůj jednoznačný záměr odstoupit prostřednictvím e-mailu. Pokud spotřebitel nebyl o právu odstoupit řádně poučen, prodlužuje se tato lhůta dle zákona až na 1 rok a 14 dní. Poskytovatel však tímto spotřebitele informuje o všech právech, takže k prodloužení lhůty nedochází.

Výjimky: Spotřebitel bere na vědomí, že právo na odstoupení ve 14denní lhůtě nemá v případech stanovených § 1837 občanského zákoníku. Zejména nelze odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny (poskytnuty) před uplynutím lhůty 14 dnů s jeho předchozím výslovným souhlasem. Dále nelze odstoupit od smlouvy o volnočasové aktivitě, pokud je podnikatel poskytuje v určeném termínu – to se týká i našich služeb, které jsou sjednány na konkrétní datum a čas (např. rezervované lekce, vyšetření či tréninky), jelikož jde o využití volného času v určeném termínu. Obdobně nelze odstoupit od smlouvy na dodání zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka, podléhá rychlé zkáze či hygienickému omezení po otevření apod.

Postup při odstoupení (distanční smlouvy): Pokud má spotřebitel na odstoupení právo a využije ho, zašle o tom oznámení (např. email s prohlášením o odstoupení) na kontaktní adresu Poskytovatele. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud je oznámení odesláno před jejím uplynutím (tj. nejpozději poslední den 14denní lhůty). Poskytovatel potvrdí spotřebiteli bez zbytečného odkladu přijetí oznámení. Důsledky odstoupení: Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Poskytovatel nejpozději do 14 dnů od odstoupení vrátí spotřebiteli všechny obdržené platby za danou smlouvu (včetně nákladů na dodání zboží, byly-li účtovány). Pro vrácení plateb použije Poskytovatel stejný platební prostředek, který spotřebitel použil, nedohodnou-li se jinak. Spotřebitel na své náklady vrátí Poskytovateli případně dodané zboží (nejpozději do 14 dnů od odstoupení). Odpovědnost za snížení hodnoty: Spotřebitel odpovídá Poskytovateli za snížení hodnoty zboží, k němuž došlo v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než je nutné pro seznámení se s jeho povahou a vlastnostmi (tj. než jak by bylo možné si zboží vyzkoušet v kamenném obchodě). Poskytovatel je oprávněn o takové snížení hodnoty ponížit vracenou částku.

(Upozornění: U smluv uzavřených v provozovně (tj. na místě, nikoli distančně) zákonné právo na bezdůvodné odstoupení do 14 dnů nevzniká. To neplatí, pokud by byla smlouva uzavřena mimo obchodní prostory Poskytovatele za zvláštních okolností – v takovém případě by byl Klient individuálně poučen o svých právech.)

7. Práva z vadného plnění (reklamace)

Kvalita poskytovaných služeb: Poskytovatel odpovídá za to, že poskytované služby jsou prováděny odborně a s náležitou péčí. Pokud by přesto došlo k situaci, že poskytnutá služba má vady (např. nebylo dodáno to, co bylo sjednáno, nebo úroveň služeb neodpovídala dohodnutým podmínkám), má Klient právo vytknout takové vady a uplatnit reklamaci služby. Reklamaci služeb může Klient uplatnit u Poskytovatele bez zbytečného odkladu, nejlépe písemně (e-mailem) s popisem vady/slabého výkonu služby. Poskytovatel společně s Klientem projedná nápravu – může jít o opakování služby na vlastní náklady Poskytovatele (pokud povaha služby opakování umožňuje), poskytnutí slevy z ceny nebo jiné přiměřené řešení. Klient má rovněž právo odstoupit od smlouvy, pokud by vadné plnění bylo podstatným porušením smlouvy. Uplatnění reklamace nemá vliv na právo Klienta na případnou náhradu škody podle obecných předpisů.

Záruka na služby: Na poskytnuté služby neposkytuje Poskytovatel žádnou smluvní záruku za výsledek – výsledný efekt (např. zlepšení zdravotního stavu či kondice) může záviset na mnoha okolnostech mimo kontrolu Poskytovatele. To však nijak neomezuje zákonná práva Klienta z vadného plnění služeb. Klient – spotřebitel má v souladu se zákonem právo požadovat, aby vada služby byla bezplatně a včas odstraněna, není-li to možné, může žádat přiměřenou slevu z ceny, a pokud je vadné plnění podstatným porušením smlouvy, i odstoupit od smlouvy. Tato práva je třeba uplatnit u Poskytovatele bez zbytečného odkladu poté, co Klient vadu zjistil.

Odpovědnost za vady prodaného zboží: Při prodeji zboží spotřebitelům odpovídá Poskytovatel za to, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá popisu či účelu, který byl uveden. Práva a povinnosti stran se v tomto ohledu řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku o vadném plnění (§ 2099 a násl. OZ). Zákonná doba pro uplatnění práv z vad (reklamaci) u spotřebního zboží je 24 měsíců od převzetí zboží, není-li zákonem stanoveno či individuálně sjednáno jinak. Během prvních 12 měsíců se má za to, že vada existovala již při převzetí (pokud to neodporuje povaze věci); po 12 měsících musí spotřebitel případně prokázat, že vada existovala už v době převzetí. Výjimky: Za vadu se nepovažuje opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo vada, na kterou byla poskytnuta sleva a o které byl Klient předem informován. U zboží prodávaného za nižší cenu z důvodu konkrétní vady nelze danou vadu reklamovat; ostatní případné vady však reklamovat lze.

Postup reklamace zboží: Klient (spotřebitel) uplatní reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady, a to osobně v provozovně nebo písemně (e-mailem či poštou) na kontaktech Poskytovatele. V oznámení o reklamaci uvede popis vady (případně jak se projevuje) a preferovaný způsob vyřízení (oprava, výměna, sleva, odstoupení – pokud jde o podstatnou vadu). Poskytovatel potvrdí přijetí reklamace a zahájí reklamační řízení. Lhůta pro vyřízení: Poskytovatel rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Reklamaci (včetně případného odstranění vady) vyřídí nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, pokud se s Klientem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí 30 dnů má spotřebitel stejná práva, jako by šlo o podstatné porušení smlouvy (tj. může odstoupit od smlouvy nebo požadovat nový kus zboží). O vyřízení reklamace vyrozumí Poskytovatel Klienta (spotřebitele) a vydá mu písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a případném provedení nápravy.

Náklady reklamace: Je-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace (např. poštovné při zaslání vadného zboží k posouzení). V případě zamítnutí reklamace obdrží spotřebitel písemné zdůvodnění.

8. Podmínky účasti na službách, zdravotní stav a nezletilí

Zdravotní způsobilost: Služby Fitstyleplus (zejména diagnostika, trénink, výživové poradenství) předpokládají, že Klient je v odpovídajícím zdravotním stavu. Odesláním objednávky či uzavřením smlouvy Klient prohlašuje, že si není vědom žádných zdravotních omezení, které by bránily bezpečnému využití objednané služby. Klient je povinen předem informovat Poskytovatele o veškerých relevantních skutečnostech týkajících se svého zdravotního stavu, které by mohly ovlivnit poskytování služby či bezpečnost (např. chronická onemocnění, úrazy, těhotenství, kardiovaskulární obtíže, alergie či intolerance apod.). Tyto informace bude Poskytovatel považovat za důvěrné a budou sloužit pouze pro zajištění bezpečnosti a přizpůsobení služeb potřebám Klienta.

Instrukce a bezpečnost: Klient je povinen dodržovat pokyny trenérů, výživových poradců a dalších odborných pracovníků Poskytovatele během čerpání služeb, a to zejména pokyny týkající se správného provádění cviků, užívání přístrojů či pomůcek a dodržování životosprávy. Klient bere na vědomí, že podstupuje fyzickou aktivitu na vlastní riziko. Poskytovatel nenese odpovědnost za újmu na zdraví, k níž by došlo v důsledku vědomého porušení pokynů ze strany Klienta nebo v důsledku zamlčení zdravotních překážek ze strany Klienta. V případě jakýchkoli obtíží či pocitu nevolnosti při cvičení či vyšetření je Klient povinen okamžitě informovat personál a službu přerušit. Poskytovatel doporučuje, aby si Klient před zahájením cvičebního či výživového programu nechal provést lékařskou prohlídku. Služby Poskytovatele nejsou lékařskými úkony a nenahrazují odbornou lékařskou péči; cílem je však podporovat zdravý životní styl a kondici.

Nezletilí klienti: Osoby mladší 18 let mohou služby Fitstyleplus využívat pouze s předchozím písemným souhlasem svého zákonného zástupce (rodiče nebo opatrovníka). Poskytovatel je oprávněn takový písemný souhlas před zahájením poskytování služby vyžadovat a uchovat. Zákonný zástupce tímto na sebe přejímá odpovědnost za dohled nad nezletilým při čerpání služeb. U dětí mladších 15 let Poskytovatel zpravidla vyžaduje, aby na lekci či vyšetření byl přítomen i zákonný zástupce nebo jím pověřená zletilá osoba. Speciální programy pro mládež: Pokud Poskytovatel nabízí cvičební programy pro mládež či děti, jsou tyto programy vedeny kvalifikovanými instruktory s ohledem na věk účastníků. Nezletilý Klient i jeho zákonný zástupce jsou povinni dodržovat pokyny personálu stejně jako ostatní klienti. Porušení povinností či pokynů může vést k vyloučení nezletilého z programu bez náhrady.

9. Ochrana osobních údajů

Při uzavření smlouvy a v průběhu poskytování služeb dochází ke zpracování osobních údajů Klienta (např. jméno, kontaktní údaje, případně údaje o zdravotním stavu v rozsahu nutném pro poskytnutí služby). Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji v souladu s platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Osobní údaje budou použity výhradně za účelem splnění smlouvy (poskytnutí objednaných služeb), vyřízení plateb a případně nezbytné komunikace s Klientem. Pro jiné účely (např. marketing) bude Poskytovatel využívat osobní údaje jen na základě zvláštního souhlasu Klienta, pokud takový souhlas Klient udělí.

Klient bere na vědomí, že Poskytovatel jako správce osobních údajů může pověřit zpracováním údajů třetí osoby – tzv. zpracovatele (např. externí laboratoř pro biochemické vyšetření, poskytovatele rezervačního systému nebo účetní firmu), a to vždy v nezbytném rozsahu a na základě smlouvy o zpracování osobních údajů. Poskytovatel prohlašuje, že má přijata vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů, včetně práv Klienta (právo na přístup, opravu, výmaz, námitku atd.), jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů Poskytovatele, které jsou dostupné na webových stránkách Poskytovatele. Klient potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy s těmito zásadami seznámil.

10. Závěrečná ustanovení

Mimosoudní řešení sporů: Poskytovatel informuje spotřebitele, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pro oblast poskytovaných služeb i prodávaného zboží je Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, web adr.coi.cz. V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Klientem – spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z uzavřené smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na jeho mimosoudní řešení u ČOI. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel u Poskytovatele poprvé uplatnil právo, které je předmětem sporu. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele vykonává taktéž Česká obchodní inspekce.

Změny obchodních podmínek: Poskytovatel je oprávněn tyto Obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně změnit, zejména z důvodu změny právních předpisů nebo nabídky služeb. Novou verzi Obchodních podmínek zveřejní na svých internetových stránkách a případně o ní informuje stávající Klienty e-mailovou zprávou. Pokud Klient nesouhlasí se změnou obchodních podmínek v případě, že má s Poskytovatelem dlouhodobý smluvní vztah (např. aktivní permanentku či nevyčerpaný balíček služeb), má právo takový vztah vypovědět ve lhůtě 30 dnů od zveřejnění změny. Neučiní-li tak, platí, že změnu podmínek akceptoval. Pro jednorázově poskytnuté služby a jednorázové nákupy zboží platí vždy znění Obchodních podmínek účinné v době objednávky.

Rozhodné právo a jurisdikce: Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a souvisejícími předpisy. Veškeré spory, které by mezi stranami vznikly a nepodařilo se je vyřešit smírnou cestou, budou řešeny věcně a místně příslušnými soudy České republiky. Tím nejsou dotčena práva spotřebitelů využít mimosoudní řešení sporů či obrátit se na dozorové orgány.

Salvátorní klauzule: Pokud by se jakékoli ustanovení těchto Obchodních podmínek ukázalo být neplatným či nevymahatelným, nemá tato skutečnost vliv na platnost ostatních ustanovení. Smluvní strany se v takovém případě zavazují nahradit neplatné ustanovení novým, platným ujednáním, které co nejvíce odpovídá zamýšlenému účelu původního ustanovení.

Účinnost: Tyto Obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dnem 1.8.2025. Pro smlouvy uzavřené před nabytím účinnosti těchto Obchodních podmínek platí dosavadní podmínky, není-li dohodnuto jinak. Poskytovatel archivuje starší znění obchodních podmínek a na požádání je poskytne Klientovi.

Kontakt: V případě jakýchkoli dotazů či nejasností ohledně těchto Obchodních podmínek se Klient může obrátit na Poskytovatele na e-mailu obchod@sportecas.cz či telefonu 732 544 407. Poskytovatel je připraven veškeré dotazy zodpovědět a vyjít zákazníkům vstříc.

V Úhonicích dne 31.7.2025 (SPORTECAS s.r.o., Marcel Tomsa)




VAŠE CESTA K ÚSPĚCHU





ZDRAVÍ, CO SLUŠÍ




Poskytovatel platební brány

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

734 221 911


KONTAKTUJTE NÁS

Zavolejte nám, nebo nám zašlete SMS, ozveme se Vám.




Copyright by SPORTECAS s.r.o. 2025. All rights reserved.



Copyright by SPORTECAS s.r.o. 2025. All rights reserved.